Mega Casino
Search game
Krediteres automatisk ved indbetaling. Der kan anmodes om annullering.Velkomstbonus. Gælder kun første indbetaling. Min. indbetaling: 100kr, maks. bonus 1000kr. Gennemspilskrav: (indbetaling plus bonus) 10X inden for 60 dage. Eksempel: Indbetal 100kr, få 100kr bonus og gennemspil 2000kr. Kun spilleautomater bidrager. Max. indsats (Bonuskøb er betraget er et SATS) er 50kr. Evt. gevinster ved spil over max. indsats fjernes.

Vilkår og betingelser for anvendelse

MegaCasino.dk drives af Skill On Net Limited, som er godkendt af Spillemyndighederne - et firma registreret på Malta under registreringsnummer C50024 med forretningsadresse: Level 5, Quantum House, 75 Abate Rigord Street, Ta' Xbiex 1120 Malta og drives under licensnummer 16-1066791, der blev bekendtgjort 2017/01/01.

Hasardspil kan være vanedannende, spil venligst ansvarligt.
15-DK-N

Vilkår og Betingelser for Brug

Sidst opdateret: 31/07/2024

Bemærk: Læs venligst disse vilkår og betingelser nøje, før du accepterer denne aftale, og før du bruger denne hjemmeside. Sørg for at udskrive disse Vilkår og Betingelser og gem dem i dit arkiv.

1. Indledning

    1. Disse Vilkår og Betingelser gælder for din adgang til og brug af hjemmesiden MegaCasino
    2. Skill on Net har registreret konto- samt forretningsadresse: Level 5, Quantum House 75, Abate Rigord Street, Ta' Xbiex. XBX 1120, Malta og har licens fra Spillemyndigheden med licensnummer 16-1066791 udstedt d. 2017.01.01.
    3. I de følgende vilkår og betingelser, er Skill on Net Ltd omtalt som Skill on Net, Vi, Os eller et andet navn af lignende art. I disse vilkår og betingelser er du kaldet kunden, dig, spilleren eller af et andet begreb i samme stil. Bemærk, at godkendte hjemmesider fra Spillemyndighederne har forskellige vilkår fra andre lande, så du bør læse dem omhyggeligt for at sikre imod misforståelse.
    4. Vi anser disse vilkår for at være rimelige. Hvis du har brug for rådgivning i forbindelse med   disse eller nogen anden del af vores service, bedes du, for din egen og vores interesser kontakte os via vores Kundeserviceafdeling, og din betroede juridiske rådgiver. Bemærk venligst, at alle telefonsamtaler bliver optaget på sikkerhedsbånd. For transaktionssikkerhed bruger vi SSL kryptering. Alle kundedata vil blive behandlet fortroligt og vil ikke blive solgt til tredjepart.
    5. Ved at klikke på knappen Accepter, når du installerer softwaren, vil du dermed anerkende, at du har forstået og accepteret alle vilkår og betingelser i denne aftale. Ved at klikke på knappen Accepter i slutningen af dette dokument, vil du indgå en juridisk bindende aftale mellem dig og MegaCasino . Hvis du ikke er enig i nogen af disse vilkår i denne aftale skal du ikke klikke på Accepter.
    6. Manglende overholdelse af denne aftale, når du har accepteret, kan resultere i diskvalifikation, lukning af konti, tab af midler, og/eller retsforfølgelse af dig findes dette passende af MegaCasino .
    7. Denne aftale er skrevet på dansk. Hvis denne aftale er oversat til et andet sprog, vil den danske udgave være gældende.
    8. Alle gebyrer og gebyrer, der vises i dette dokument, er i euro. Hvis din konto's valuta ikke er i euro, vil beløbet blive konverteret til den pågældende valuta.
    9. Medmindre andet er anført på hjemmesidens relevante casinosider, er minimumsbeløbene for indbetaling 100 DKK og beløb til hævning er 200 DKK.
    10. Medmindre andet er angivet, henvises der til GMT, når et tidspunkt er nævnt.
    11. Alle annoncerede bonus-/velkomsttilbud er i henhold til et kontoregistreringstjek. Efter din registering er fuldendt foretages et automatisk tjek af kontooplysningerne indtastet og systemet kan bestemme at din konto ikke er kvalificeret/egnet til bonusser. Under disse omstændigheder, at din konto er begrænset fra bonusser, vil en email med denne beslutning blive tilsendt så snart, at kontoen er oprettet.
    12. Vi forbeholder os retten til at tilpasse minimum/maksimum-indsatser i casinoet.
    13. Den eneste måde, hvorpå du kan sende godkendelsesdokumenter, er via siden, Upload dokumenter, under Min konto/Personligt område. Dokumenter, der sendes på andre måder, accepteres ikke.
    14. Så længe du er kunde hos os, bliver Du bedt om at uploade dokumentation, der beviser din identitet, registrerede adresse og bevis for oprindelse for de midler, der anvendes til spil. For at få en spilleoplevelse uden afbrydelser foreslår vi, at du uploader disse, inden du anmoder om en udbetaling. Når visse grænser for eksempel bliver nået, eller inden vi giver tilladelse til, at en udbetaling kan blive ekspederet. Vi opfordrer dig til at uploade disse dokumenter så tidligt som muligt, så oplevelser med afbrydelser kan undgås.
    15. Efter vores eget skøn, for at overholde forpligtelserne til bekæmpelse af hvidvaskning af penge og ansvarligt spil, kan vi suspendere enhver spillers mulighed for at indbetale/hæve/spille som følge af eventuelle påkrævede kontroller af vores kunders konti. Vi kan undersøge en spillers identitet, personlige historik, erhverv, økonomiske status/kilde af midler og/eller spilaktivitet. Under alle omstændigheder, efter en konto/spiller-aktivitetsvurdering, bliver der udtrykt alvorlig bekymring med hensyn til ansvarligt spil og/eller Spillersikkerhed, som berettiger øjeblikkelig begrænsning af kontoens videre spil, alle indbetalte midler, der stadig er tilgængelige på kontoen, vil være tilgængelige til udbetaling og returneres til spilleren (når dette anses for nødvendigt), herunder midler, der er indbetalt til aktuelle aktive bonusser på kontoen.

 

2. Lovmæssige krav for at spille spillet

    1. Du kan kun deltage, hvis du er dansk statsborger eller inden for Danmarks grænser.
    2. Du skal være mindst 18 år. MegaCasino forbeholder sig ret til, på ethvert tidspunkt at suspendere din konto og anmode om dokumentation som bevis for alder med henblik på at sikre, at mindreårige ikke bruger vores tjenester. De dokumenter, vi accepterer som dokumentation for alder er:
      • Kopi af pas
      • Kopi af kørekort
      • Kopi af et officielt ID-kort
    3. Vi accepterer ikke som kunder Politisk udsatte personer (PEP'er), der har et særligt offentlig tillidshverv, herunder indenlandske og udenlandske PEP'er, familiemedlemmer og nære medarbejdere som defineret i den danske lov om bekæmpelse af hvidvaskning af penge. Derudover accepterer vi ikke medlemmer og nære personer hjemmehørende i et højrisikotredjeland som defineret og ændret fra tid til anden af Europa-Kommissionens delegerede forordning vedrørende tredjelande med strategiske mangler i deres AML/CFT-ordninger. Hvis det på noget tidspunkt under vores due diligence-identifikationsforanstaltninger opdages, at du passer ind i en af de førnævnte kategorier, vil din konto blive lukket, og alle tilgængelige midler vil blive returneret til dig.

      Klik her for en liste over Europa-Kommissionens højrisikotredjelande.

    4. Din deltagelse i spillene er på dit eget ansvar og risiko. Ved at acceptere denne aftale, gør du dig enig i, at du ikke finder de ydelser, vi leverer gennem vores hjemmeside og / eller software stødende, urimelige eller tvivlsomme. Du anerkender også, at MegaCasino ikke er i stand til at give dig nogen juridisk rådgivning eller garantier på noget tidspunkt.
    5. Spillere fra Bulgarien og Slovakiet har ikke tilladelse til at spille nogen af ​spillene i Live Casino-sektionen i lobbyen.

3. Oplysninger vi har samlet omkring dig, og hvordan vi bruger dem

    1. Vi behandler vores oplysninger omkring dig i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Vores privatlivspolitik udgør en del af disse vilkår og betingelser, og de indeholder informationer om, hvilke typer oplysninger vi indsamler, samt om hvad vi gør med disse oplysninger, herunder hvem de kan blive delt med og hvorfor.
    2. Vi må gerne dele oplysninger, som vi opbevarer omkring dig, herunder personlige oplysninger og spilhistorik med myndigheder og andre organer, herunder politiet og domstolene, for at undersøge svindel, hvidvaskning af penge samt spilhæderlighed og for at opfylde vores lovgivningsmæssige forpligtelser.

4. Udstedelse af Licens

    1. MegaCasino giver brugeren en licens til at bruge en enkelt kopi af Skill On Net Ltd's software-programmer ("softwaren") og den tilhørende dokumentation leveret af MegaCasino  i henhold til og i forhold til vilkårene i denne aftale.
  • Brugeren må ikke sælge, udleje, lease, overdrage eller give andre rettigheder til Softwaren. Brugeren må ikke omdanne, dekompilere eller dissekle softwaren.
  • Brugeren må ikke videregive softwaren til tredjemand, lave afledte værker baseret på denne eller bruge den til noget formål med undtagelse af specifikke anvendelser, der udtrykkeligt er tilladt i brugerdokumentationen, der følger med Softwaren.
  • Softwaren er gjort tilgængelig udelukkende på et "som beset"grundlag uden nogen form for garanti eller erstatning af nogen art. Din brug af Softwaren og Service er på egen risiko.

5. Rigtige penge- og Spil For Sjov-funktion

    1. Ved at bruge softwaren og hjemmesiden, vil du være i stand til at spille i enten "Rigtige pengefunktioneneller "Spil for sjov"-funktionen. I "Rigtige penge"-funktionen, kan rigtige penge satses og vindes. I "Rigtige penge"-funktionenvil du være forpligtet til at indbetale penge på din kontoa med enaf de angivne metoder fra tid til anden af MegaCasino . Disse penge vil blive indsat på din konto ved faktisk modtagelse af pengene af Selskabet og/eller dets banker. Minimum- og maksimumgrænser kan blive anvendt på kontoen i henhold til betalinger, afhængigt af din historik hos MegaCasino , indbetalingsmetoden og andre faktorer, som alene bestemmes af Selskabet. Selskabet er ikke en bank og penge er ikke forsikret af et statsligt Alle betalinger til og fra din konto skal betales i de valutaer, der er tilgængelige her fra tid til anden og må ikke forrentes, alle indbetalinger på din konto skal være fra en betalingskilde, hvor du er navngivne kontoindehaver.
    2. I "Spil for sjov"-funktionen, bliver der ikke spillet med rigtige penge. Penge spillet i "Spil for sjov"-funktionen har ingen værdi i sig selv og holdes adskilt fra rigtige peng.. Disse kan ikke overføres til en konto med rigtige penge og kan ej hellerindløses til nogen valuta.
    3. Bemærk: Det anbefales ikke at spille i "rigtige penge"-funktionen, førend man har prøvet "Spil for Sjov"-funktionen.. MegaCasino anbefaler spillere at øve i "Spil for sjov"-funktionenfør der spilles i "Rigtige penge"-funktionen..
    4. Det er spillerens ansvar at sørge for, at samtlige regler og procedurer for MegaCasino ’s spil på hjemmesiden er læst og forstået førend der spilles for rigtige penge
    5. Du anerkender og accepterer hermed, at væddemål kan resultere i tab af pengepenge, samt at alle dine tab som følge af væddemål via Skill On Net tjenester, vil være under dit eget ansvar.
    6. Spillenes RTP vises i hvert spils spilleregler og kan ændre sig. Hvis RTP er en vigtig faktor for din afgørelse om, hvorvidt du vil spille et specifikt spil, anbefaler vi, at du tjekker spillereglerne, hver gang du spiller.

6. Brugerkonti

    1. For at bruge MegaCasino skal du downloade og installere softwaren og åbne en konto. De oplysninger, du angiver under kontoregistreringen skal være sande, fuldstændige og ajourførte.
    2. Kunder må kun åbne og anvende en enkelt konto. Når en kunde identificeres med mere end en konto, vil vi suspendere disse konti indtil alle kontooplysninger og saldi (der tilhører den samme kunde) er konsolideret. Når afsluttet, vil alle konti blive lukket og Skill on Net vil måske returnere alle indbetalinger uden bonusser, der hidtil er foretaget på disse konti til spilleren. Alle udbetalinger foretaget til spilleren fra en af disse konti, vil blive betragtet som en uautoriseret udbetaling og vil blive krævet tilbage.
    3. Samtlige oplysninger, der angives ved registrering SKAL være nøjagtige, fuldstændige og ikke vildledende i nogen henseender. MegaCasino forbeholder sig retten til at bekræfte en kundes adresse ved at sende et bekræftelsesbrev med posten til kunden. MegaCasino  forbeholder sig ret til at indlede kontrolproceduren ved at kontakte dig via e-mail, telefonisk eller via live chat. Telefonopkald optages og kan bruges som bevis hvis dette findes passende af MegaCasino .
    4. Din konto er ikke en bankfacilitet. Indbetalinger bør kun foretages med henblik på at anvende pengene til at placere indsatser. Foretager  du gentagne indbetalinger samt udbetalinger uden at placere et rimeligt antal indsatser, eller placerer du udelukkende lave eller lavrisikosats, forbeholder vi os retten til at  påføre dine konti, uden forudgående varsel, eventuelle bankgebyrer (15% af beløbet) vi har afholdt, før vi lukker kontoen.
    5. Der findes tre typer af konti:
      • Spil for sjovkonto: En Spil for sjov-konto er ikke med brug af rigtige penge, og pengene, der spilles for, har ingen pengeværdi overhovedet. Dit navn og e-mail er de eneste krav for at registrere en Spil for sjov-konto.
      • Bonuskonto: En Bonuskonto kræver ikke indbetaling af rigtige penge, kan ændres, og er beskrevet i afsnittet nedenfor. Dit navn, e-mail (godkendt), adresse samt andre oplysninger er nødvendige for at registrere en bonuskonto.Rigtige Penge-Konto: For at ændre status til en rigtige penge-konto, er et minimum indbetalingsbeløb påkrævet samt de første krav til registrering. Vi vil ikke yde kredit til nogen spiller. Kravet om minimumindbetaling kan ændres når som helst. Udbetalinger vil kun blive behandlet, hvis en spiller har en rigtige penge-konto, og i henhold til rigtige penge-saldoen tilhørende spilleren samt opfyldelse af bonuskrav som beskrevet i MegaCasino s Vilkår og Betingelser for Brug.
    6. Enhver rigtige penge-konto skal bekræftes med MITID under registreringsprocessen. Efter bekræftelse via MITID har du en midlertidig konto, som er begrænset til maksimalt 10,000 DKK i indbetalinger, og du har ikke tilladelse til at udbetale. En midlertidig konto lukkes efter 30 dage. Under dit første indbetalingsforsøg prøver vi at bekræfte navn og fødselsdato, og hvis denne proces lykkes, er din konto ikke længere midlertidig. Hvis bekræftelsen af dit navn og din fødselsdato ikke lykkes, bliver der anmodet om yderligere dokumentation (f.eks. pas/kørekort/HIC) senest 30 dage efter din tilmelding, ellers lukker vi din konto. 
    7. Alle bestillinger vil blive gennemført omgående.
    8. Efter indbetaling er kunden i stand til at spille med det samme.
    9. Din konto er udelukkende til Dit personlige brug. Du må ikke bruge Din spillerkonto på vegne af en anden person. Du må kun oprette én spillerkonto. Enhver brug af din spillerkonto er udelukkende til eget private formål. Enhver handling udført gennem Din konto vil stå bi, hvis Dit brugernavn og kodeord eller biometriske log ind er indtastet korrekt. Vi tager absolut intet ansvar for nogen tredjepart der får adgang til Din spillerkonto og Vi skal ikke være ansvarlige for eventuelle tab som følge af en sådan en begivenhed, skabt af Dig. Enhver aktivering af Din spillerkonto, mens du bruger det korrekte kodeord og brugernavn eller biometriske log ind vil blive behandlet af os som et gyldigt log ind af Dig på Din spillerkonto. Skulle Du blive bekendt med uautoriseret brug af Din spillerkonto er Du forpligtet til straks at underrette os og vi vil suspendere din spillerkonto indtil yderligere undersøgelse af et sådan uautoriseret brug. Hvis Du bruger en delt computer anbefaler vi, at afkrydsningsfeltet ”Husk adgangskode” holdes umarkeret hele tiden.
    10. Alle finansielle transaktioner bliver behandlet gennem Skill Processing LTD og vil fremkomme på dine udskrifter som SKP *MegaCasino , Skill Processing, Aquapay London, code PREMIUM-VERSAILLES eller MegaCasino .
    11. I tilfælde af, at der er et gebyr for din indbetaling, vil du blive klart oplyst dette under indbetalingsprocessen.
    12. Når du har indbetalt, modtager du en e-mailbekræftelse på transaktionen. Vi anbefaler, at du udskriver og opbevarer oplysninger om alle transaktionsdata for at undgå misforståelser og diskussioner på et senere tidspunkt.
      i. Bemærk, at kreditkortudstedere efter eget skøn kan behandle transaktioner uden at bruge CVV-oplysningerne til bekræftelse af sikkerheden.
    13. Nye indbetalinger kan ikke foretages, mens du har en ventende udbetaling på din konto. Hvis nye indbetalinger foretages, mens der er en ventende udbetaling, vil denne anmodning om udbetaling blive annulleret, og dine penge vil blive refunderet til din rigtige penge saldo.
    14. En bruger er ikke i stand til at registrere mere end én konto i systemet. Ethvert forsøg på at prøve og bedrage ledelsen, ved at registrere flere konti i et andet brugernavn for at få bonuspenge, vil blive betragtet som misbrug, og vil resultere i at kontoen vil blive suspenderet, at bonuspenge fjernes, gevinster annulleres samt muligheden for at udbetale penge bortfalder. Udbetalinger kan kun foretages på grundlag af de oprindelige registreringsoplysninger fra spilleren. Ukorrekte eller vildledende oplysninger i de personlige detaljer og/eller kontaktoplysninger såsom telefonnummer eller e-mail-adresse vil resultere i at samtlige gevinster annulleres.
    15. Vær opmærksom på, at du ikke kan udbetale penge, herunder gevinster, hvis du har afventende bonusser eller ikke har lavet din første indbetaling og spillet det nødvendige antal spil.
    16. Vær også opmærksom på, at dokumentation i form af ID, en regning eller kopier af forsiden og bagsiden af dit kreditkort kan være påkrævet ved første indbetaling og udbetaling. Ubrugt bonus saldo vil blive fjernet i tilfælde af en udbetaling.
    17. Spillere som foretager første indbetaling via kreditkort, vil blive kontaktet for mundtligt at bekræfte deres indbetaling.
    18. Spillere som laver en indbetaling med en andens kreditkort, vil blive anmodet om at levere kopier af kreditkort, id-dokumenter fra kreditkortindehaveren og MegaCasino kontoindehaveren, og vil via e-mail få tilsendt en fuldmagt. Denne formular skal underskrives og udfyldes af kreditkortindehaveren og MegaCasino  
    19. Alle indbetalinger, der overstiger det akkumulerende beløb på 20,000 DKK, vil blive forpligtet til at fremsende relevante dokumenter, på anmodning af vores Kasserer.
    20. En eller samtlige af følgende dokumenter kan kræves som bevis for identitet:
      • Kopi af Id-kort
      • Kopi af Kørekort
      • Kopi af forsiden og bagsiden af det kreditkort, der anvendes til at lave indbetalingen (midterste 8 cifre må dækkes)
      • Kopi af seneste regning, der tydeligt viser navn og adresse
      • Kontoudskrift fra banken
      • Underskrevet indbetalingbekræftelse
      • Kreditkortudskrift
    21. Hvis ingen dokumenter eller underskrevet indbetalingsbekræftelse er sendt til kontrol, vil din konto blive suspenderet, indtil verificeringen er afsluttet.
    22. Hvis en spiller indleder en udbetaling eller bestrider en indbetaling på MegaCasino , vil samtlige penge udbetalt til en sådan bruger, herunder gevinster, kræves tilbage med øjeblikkelig virkning.
    23. Bemærk venligst, at gevinster står for det beløb, der er større end den samlede indbetaling foretaget af en spiller. Som en betingelse for betaling, vil gevinsterne ikke blive udstedt, før sådan dokumentation er modtaget. Bemærk også at samtlige gevinster over 50,000 DKKkan tage op til 5 hverdage at behandle. Dette skyldes ekstra sikkerhedstjek foretaget af vores bogholderi.
    24. Unøjagtige eller forkerte oplysninger, ved oprettelse af en konto med rigtige penge vil resultere i, at spilleren ikke er i stand til at foretage en udbetaling fra systemet. Dette er udover eventuelle sanktioner eller foranstaltninger iværksat af MegaCasino på de vilkår, for kontraktbrud.
    25. Enhver spiller, der mistænkes for at arbejde i en gruppe, eller samarbejde på anden måde direkte eller indirekte med andre spillere, vil resultere i lukning af disse konti og alle gevinster vil blive annulleret.
    26. Hvis et teknisk problem medfører, at et spil udbetaler et højere beløb end det skal (enten en spilgevinst, bonusspilgevinst eller jackpotgevinst) til en spillers konto, forbeholder casinoet sig ret til at fjerne alle pengene fra kontoen, som var forkert krediteret samt eventuelle gevinster efterfølgende vundet ved hjælp af disse fejlagtigt krediterede beløb..
    27. Hvor der er bevis for en række indsatser placeret af en kunde eller gruppe af kunder, der på grund af øgede betalinger via kampagnetilbud resulterer i at garantere kunden overskud uanset udfaldet, vil MegaCasino forbeholde sig ret til ikke at anvende eller overholde bonuselementet af sådanne tilbud og afregne satsene med de odds, som efter eget skøn anses for at være fair og korrekt.

7. Bonusser

    1. Hver bonus vil have sit eget specifikke krav til berettiget overførsel fra en Bonussaldo til en rigtige penge-saldo. Standard bonusbetingelser kan ses i voresvilkår og betingelser.
    2. Hvis en bestemt bonus kræver en bonuskode, vil bonussen ikke blive krediteret, medmindre en sådan bonuskode indtastes, når det ønskes.
    3. Når flere bonusser er blevet krediteret på kontoen, vil point optjent blive tildelt bonuskrav for hver bonus i den rækkefølge, de blev tilføjet kontoen.
    4. Bonussaldoen kan aldrig blive udbetalt. Hvis en udbetaling er foretaget, vil den resterende bonussaldo blive fjernet.
    5. Hvis en bonus er opgivet af brugeren, da vil alle gevinster på kontoen også blive annulleret i denne sag.
    6. Ledelsen forbeholder sig ret til at ændre vilkår og betingelser eller annullere en kampagne til enhver tid uden forudgående varsel. Ledelsen forbeholder sig ret til ikke at udstede bonussen, skulle ledelsen føle, at nogen form for misbrug eller utro handlinger er foretaget af spilleren.
    7. Vi sender jævnligt kampagne e-mails med bonustilbud. Du er kun berettiget til bonussen, hvis du har modtaget e-mailen direkte fra os.
    8. Det er ikke tilladt at registrere mere end én konto i systemet per bruger. Dette betyder, at kun én konto er tilladt at registrere per person, husstand, familie, e-mailadresse, kreditkortnummer eller per delte computermiljø (eksempelvis: bibliotek, arbejdsplads, studenterforening, universitet eller skole). Ethvert forsøg på at bedrage, ved at registrere flere konti for at få bonuspenge, vil blive anset som bonusmisbrug og vil resultere i suspendering af konti, samt fjernelse af ​​dine midler.
    9. Alle sats skal være med rigtige penge for at være kvalificeret til enhver bonus. Nøjagtig adresse og kontaktoplysninger skal angives..
      MegaCasino

8. Udbetaling af penge

    1. Den metode, som spillerne får udbetalt til , vil afhænge af hvilken indbetalingsmetode der blev anvendtsamt størrelsen af disse transaktioner. Udbetaling af pengemidler, skal ske ved bankoverførsel, kreditkort, Neteller, Moneybookers eller enhver anden rimelig måde, som MegaCasino vælger.
    2. Medmindre andet er angivet af casinoet, skal der hæves mindst 200 kr.
    3. Når en indbetaling foretages via kreditkort, vil alle efterfølgende udbetalinger, som er mindre end det indbetalte beløb, blive betalt tilbage til dette kreditkort, hvis muligt. Vi vil forsøge at tilføje det fulde beløb, som du anmoder om til dit kreditkort, men nogle CC selskaber tillader kun tilføjelse af det indbetalte beløb, og nogle tillader os ikke at behandle nogen penge tilbage til dit kreditkort. De penge, som vi ikke kan føje til dit kort, vil blive overført til en alternativ metode efter dit valg. Når en indbetaling er foretaget via en onlinetegnebog, vil det indbetalte beløb skulle betales tilbage til den oprindelige indbetalingsmetode.
    4. Grundet restriktioner i visse lande, vil vi ikke være i stand til at betale penge tilbage til dit kreditkortog kan forlange en alternativ metode til udbetaling. Landene er: Colombia, Venezuela, Hong Kong, Indien, Indonesien, Japan, Korea, Malaysia og Singapore.
    5. Vi forbeholder os retten til at behandle udbetalinger i EUR og USD, uanset den ønskede valuta.
    6. Uanset ovenstående, vil vi altid forsøge at imødekomme dine præferencer.
    7. Enhver udbetaling af pengemidler til dig fra MegaCasino er underlagt et gebyr til dækning af omkostninger såsom bankoverførsler online tegnebøger, som vi vil trække fra din saldo, før behandlingen af udbetalingen. Bemærk, at nedenstående tillægsgebyrer kan være genstand for ændringer. 
      • Wire Transfer = DKK 75 (Over DKK 3700 intet gebyr)
      • Kreditkort - intet gebyr *
      • Neteller - intet gebyr
      • Skrill - intet gebyr
      • Click2Pay - intet gebyr
      • Payz – intet gebyr


    8. I visse lande kan vi foretage udbetalinger via Trustly/Entercash i løbet af få minutter, forudsat at vi ikke mangler godkendelsesdokumenter til at behandle udbetalingen. Hvis yderligere dokumenter er påkrævet, vil udbetalingen være afventende, indtil vi har modtaget oplysningerne fra dig.
      * Grundet interne politikker hos MasterCard er det ikke muligt at udbetale til MasterCard
      * Vi kan ikke behandle bankoverførsler  i russiske rubler. Skulle det bliveer anmodet om, forbeholder vi os retten til at behandle transaktionen i EUR, USD eller GBP.
    9. Uafhængigt af det ønskede beløb, vil bankoverførsel udbetalinger i CHF, RUB, NOK, SKK, ZAR have et gebyr på € 35 (som vil blive omregnet til din valuta på dagen, hvor udbetalingen behandles og tages fra det beløb, der er anmodet om).
    10. Samtlige udbetalinger af pengemidler fra MegaCasino , er omfattet af et krav om et minimumsbeløb, der kan ændres.
    11. Overførsel af penge mellem spillerkonti er strengt forbudt.
    12. Udbetalinger kan kun foretages på grundlag af de første registreringsoplysninger fra spilleren. Forkerte detaljer vil resultere i lukning af kontoen og alle gevinster vil blive annulleret.
    13. For at gøre det muligt for os at udbetale så hurtigt som muligt, anvender vores system ved registrering af konto kontroller, som inkluderer et individuelt udbetalingsbeløb pr. transaktion. Dette beløb vises i sektionen "mere info" på udbetalingssiden. Når en transaktion er behandlet, kan du straks anmode om en ny. Der er ingen grænse for antallet af transaktioner pr. dag/uge/måned. Hvis du ønsker at udbetale et højere beløb i en enkelt transaktion end transaktionsgrænsen, så kan du anmode om dette direkte ved at sende en e-mail til kundesupport. 
    14. Alle gevinster vil blive annulleret, hvis dit navn ikke svarer til navnet på det kreditkort, du bruger.
    15. Nye indbetalinger kan ikke foretages, mens du har en ventende udbetaling på din konto. Hvis nye indbetalinger foretages mens der er en ventende udbetaling, vil denne anmodning om udbetaling blive annulleret, og dine penge vil blive refunderet til din pengekonto.
    16. Spillere kan foretage deres engangsudbetalingsgodkendelse forud for deres første anmodning om udbetaling ved at uploade den fornødne dokumentation. Dette vil fremskynde udbetalingsprocessen.
    17. Når du har lavet en anmodning om udbetaling, vil din anmodning ikke være afsluttet før midnat GMT den følgende dag. Derefter sendes din anmodning til vores bogholderi, som vil behandle din udbetaling i løbet af den næste arbejdsdag, forudsat at de har alle de oplysninger, der kræves for at lave udbetalingen. Du kan ændre eller annullere din anmodning om udbetaling til enhver tid, indtil din udbetaling er afsluttet og færdigbehandlet. Når dine penge er fuldt behandlet, sendes de straks til din konto uden forsinkelser.
    18. Bemærk, at du ikke kan udbetale penge, hvis du har afventende bonusser eller ikke har lavet din første indbetaling og spillet det nødvendige antal spil. Ubrugt bonus saldo vil blive fjernet i tilfælde af en udbetaling.
    19. Før nogen udbetalinger behandles, vil dit spil blive gennemgået for eventuelle uregelmæssige spillemønstre, f.eks. spillemønstre såsom at spille for forsætlig minimal risiko, spille lige, nulmargin sats eller afdækningssats, placering af singlesats ved hjælp af hele eller størstedelen af kontoens saldo og bonus, alle disse anses for at være uregelmæssigt spil, for bonuskravgennemspils formål. Hvis casinoet vurderer, at metoder som disse er blevet brugt, forbeholder casinoet sig retten til at tilbageholde enhver udbetaling og/eller konfiskere alle gevinster og bonusser.
    20. Casinoet forbeholder sig retten til at tilbageholde ethvert beløb, der overstiger spillerens oprindelige indbetaling fra spillerens udbetaling, hvis bonussen er satset på udelukkede spil, før omsætningsspillet på tilladte spil er afsluttet fuldstændigt.
    21. Hvis du har en afventende udbetaling på tidspunktet for opkrævelsen af en gratis bonus, forbeholder casinoet sig ret til at annullere alle efterfølgende gevinster fra denne bonus, inklusiv bonusbeløbet.
    22. I tilfælde af, at du vælger at annullere din anmodning, indenfor denne tre dages behandlingsperiode, vil dine penge blive tilbageført til din Rigtige Pengekonto.
    23. Hvis en udbetaling afvises eller er ufuldstændig på grund af manglende oplysninger, så returneres dine midler til din konto med rigtige penge. Du rådes til at give os de nødvendige oplysninger og fortsætte med at indsende en ny udbetalingsanmodning.

9. Valutaer

    1. Vi tilbyder følgende valutaer for indbetaling, udbetaling og spil: EUR, CHF, USD, GBP, AUD, CAD, DKK, SEK, NOK, ZAR og RUB.

10. Kunstig intelligensprogrammer

    1. Du er indforstået med ikke at bruge nogen form for kunstig intelligensprogrammer ("AI-software"), mens du bruger softwaren og/eller hjemmesiden. MegaCasino vil kæmpe for at opdage og forhindre brug af AI-software programmer, der gør det muligt for dig at have en uretfærdig fordel i forhold til andre spillere, herunder, men ikke kun, at påvise driften af sådanne programmer på din computer.

11. Vilkårlig talgenerator

    1. Du accepterer og er enig i, at en vilkårlig talgenerator vil afgøre de vilkårlige  genererede begivenheder, der kræves i forbindelse med Tjenesterne, og hvor resultatet vist på softwaren (som installeres og drives af din hardware) skal stemme overens med det resultat, der er vist på vores eller vores spilpartneres servere, resultatet vist på vores server, skal under alle omstændigheder gå forud. Du forstår og accepterer, at (uden at det berører dine andre rettigheder og retsmidler) Selskabets registreringer vil være den endelige myndighed til at bestemme vilkårene i din brug af Tjenesterne, og du har ingen ret til at bestride selskabets beslutninger med hensyn til sådanne sager.

12. Krænkende eller aggressiv sprogbrug

    1. MegaCasino vil ikke tolerere nogen form for krænkende eller aggressiv sprogbrug eller anden adfærd, der betragtes upassende af MegaCasino . Dårlig opførsel eller sprog identificeret af MegaCasino  eller bragt til deres kundskab kan resultere i en suspension eller tab af spilleprivilegier eller sådanne andre foranstaltninger, som måtte blive besluttet af MegaCasino , herunder men ikke udelukkende kontoopsigelse. Det er også forbudt for spillere at bruge stødende kaldenavne, når de logger ind på MegaCasino . Spillere kan til enhver tid indgive misbrug eller overtrædelser til support@MegaCasino.com

13. Overvågning af hjemmesiden

    1. MegaCasino kan elektronisk overvåge Hjemmesiden og brugerne af hjemmesiden til hver en tid med henblik på at sikre overholdelse af denne aftale og kan videregive alle oplysninger, optagelse eller elektronisk kommunikation af en bruger af hjemmesiden: (a) I overensstemmelse med al lovgivning eller autoriseret statslige anmodninger, (b) Hvis en sådan videregivelse er nødvendig for den fortsatte drift af hjemmesiden, eller (c) For at beskytte rettigheder eller ejendom der tilhører MegaCasino  eller dennes partnere.

14. Refundering

    1. Du accepterer at betale enhver og alle betalinger på grund af MegaCasino eller nogen tredjepart i forbindelse med din brug af MegaCasino   Du accepterer endvidere ikke at foretage nogen tilbageførsler og/eller give afkald på eller annullere eller på anden måde vende enhver af dine forfaldne betalinger og i et sådant tilfælde vil refundere og kompensere MegaCasino  for enhver og alle ubetalte betalinger, herunder eventuelle udgifter MegaCasino  pådrager sig i processen med at indsamle din betaling. Hvis du er utilfreds med den service, du har modtaget, vil vi overveje din sag og refundere dit køb, hvis din årsag er gyldig. For at ansøge om en tilbagebetaling, e-mail os på support@MegaCasino.com .  Hvis en klage du måtte have, ikke er blevet løst til din tilfredshed har du ret til at henvise den til at gå til domstolene i Danmark eller du kan vælge at indgive en klage til Forbrugerklagenævnet eller Forbrugerombudsmanden. 

15. Kundeservice

    1. MegaCasino tilbyder en e-mail og chatsupport til sine spillere. Spillere kan sende en e-mail til support@MegaCasino.com , med de eventuelle spørgsmål eller forespørgsler, de måtte have og inkludere brugernavnet på spillere af MegaCasino .
    2. Vi tilstræber at besvare alle kundehenvendelser inden for to arbejdsdage.

16. Funktionsfejl for Spil

    1. I det usandsynlige tilfælde af en funktionsfejl i et spil, vil eventuelle gevinster, der er udstedt på grund af en funktionsfejl, være ugyldige og blive fjernet fra din saldo.

17. Spilbegrænsning per land

    1. Ikke alle spil er tilgængelige i alle lande. Hvis du ser et spil annonceret, men ikke kan se det, når du logger ind på din konto, bedes du kontakte Kundeservice, for at finde ud af om spillet er tilgængeligt i dit land.

18. Ansvarligt spil

    1. Hos MegaCasino sigter vi efter at tilbyde et 'beskyttet underholdningsmiljø ". Det er en vigtig del af vores overordnede kundepleje-program. Pengespil i et beskyttet miljø bør være en spændende og behagelig oplevelse udelukkende for voksne. Vi ønsker, at du skal nyde MegaCasino  oplevelsen, så spil venligst fornuftigt  og inden for dit budget. De fleste af vores kunder nyder MegaCasino 's underholdningsoplevelse. Mens de fleste mennesker satser indenfor deres budget, kan spil for andre blive et problem. I så fald skal du ikke tøve med at kontakte vores medarbejdere for at få hjælp: support@MegaCasino.com . Der er også mange organisationer som kan yde støtte og hjælp til personer, der udvikler et problem med pengespil.
    2. Hvis du mener du har et spilleproblem eller blot ønsker at tage en pause fra spillet, tilbyder MegaCasino dig følgende muligheder:
      • Du kan vælge Køling i 24 timer.
      • Du kan vælge Midlertidig Udelukkelse, hvor du har følgende valgmuligheder: 30 dage, 60 dage og 90 dage.
      • Du kan vælge en selvudelukkelse, hvilket vil resultere i, at din konto vil være lukket permanent og du kan tidligst registrere dig som spiller efter 366 dage.
    3. Hvis du vælger at udelukke dig selv permanent vil din konto blive lukket, og alle afklarede pengemidler vil blive overført til dig. Hvis du vælger at udelukke dig selv midlertidigt, vil du stadig være i stand til at logge ind, anmode om udbetalinger og se dine kontooplysninger og historik, men du vil blive blokeret fra at foretage yderligere indbetaling eller rigtige penge indsatser.
    4. Når vi modtager en anmodning om spillerbegrænsning, mister du retten til de bonusser tilbagebetalinger og personlige tilbud, du var berettiget til, inden du anmodede om begrænsning, og vi forbeholder os retten til at annullere alle opnåede VIP-point, og ændre det VIP-niveau, du er på, til det laveste niveau. \
    5. Det er også muligt for dig at sætte dine egne personlige indbetalingsgrænser i Indbetalingsgrænsesektionen i casinosoftwaren eller ved at kontakte kundeservice på support@MegaCasino.com . Du kan vælge, hvor meget du maksimalt ønsker at indbetale per dag, uge og måned. Bemærk venligst, at ved at bruge muligheden i casinosoftwaren, vil den valgte indbetalingsgrænse træde i kraft straks (medmindre du vælger at forøge enhver grænse, i hvilket tilfælde der vil være en forsinkelse på 24 timer), men skulle du vælge at e-maile dit valg, kan der være en mindre forsinkelse, mens din anmodning bliver behandlet.
    6. Du kan læse mere om MegaCasino 's politikker og procedurer for vores dedikerede Ansvarligt spil-hjemmeside her - Responsible Gaming

19. Kundeklager

    1. Hvis du vil klage eller reklamere, skal du i første omgang, og så hurtigt det er praktisk muligt, kontakte vores "Kundesupport-afdeling".
      Vi beder dig fremsætte din klage/reklamation skriftligt og med følgende oplysninger:
      • Kontoens brugernavn
      • Dit for- og efternavn
      • Detaljeret forklaring på din klage/reklamation
      • Specifikke datoer og tidspunkter i forbindelse med din klage/reclamation
        Hvis ovenstående ikke fremgår, risikerer du, at vi afviser din klage.
    2. Skulle din forespørgsel eller klage ikke være blevet løst, når du har haft kontakt med en af vores medarbejdere i "Kundesupport-afdeling", kan du bede om at få din forespørgsel/klage behandlet af en leder eller kontrollør. Herefter vil vores leder/kontrollør se nærmere på din forespørgsel/reklamation og vende tilbage til dig med en afgørelsen indenfor 96 timer.
    3. Hvis din klage ikke er afgjort indenfor 14 dage, skal vi informere dig om, hvornår vi forventer at afgøre klagen.
    4. Spilleren kan kontakte Spillemyndigheden i Danmark, hvis klagen ikke er afgjort indenfor de 14 dage.
    5. Som kunde kan du indgive en klage omkring køb af en serviceydelse til den offentlige forbrugerportal, Forbrugerklagenævnet. Du kan se, hvilke krav der skal være opfyldt for at indgive en klage, på Forbrugerklagenævnets hjemmeside https://www.forbrug.dk/.

20. Samarbejdspartnere eller tilknyttede af direktionen, ledelsen og ansatte

    1. Medarbejdere, ledere, direktører, agenter eller konsulenter hos MegaCasino og deres pårørende (herunder ægtefælle, forældre, partner, børn eller søskende) må ikke registreres hos MegaCasino  ellerdeltage direkte eller indirekte i nogen af spillene.

21. Ophavsret

    1. Alt indhold på denne hjemmeside, herunder men ikke kun, tekst, vare- eller servicemærker, grafik, animationer, videoer, musik, lyd, logoer, ikoner og billeder ("Copyright Materiale") er ejet af MegaCasino , undtagen som fastsat heri, må ingen dele af materialet på disse sider blive genoptrykt, genudgivet eller anvendt i nogen form uden udtrykkelig skriftlig tilladelse fra MegaCasino . Brugeren får ingen rettigheder i et sådan ophavsretsbeskyttet materiale og må ikke bruge det uden skriftlig tilladelse fra MegaCasino .

22. Links til tredjeparts hjemmesider

    1. Denne hjemmeside kan indeholde hyperlinks til websteder, der drives af andre personer end MegaCasino . Sådanne hyperlinks er angivet til din reference og letheds skyld. Du indvilliger i ikke at holde MegaCasino ansvarlig for indholdet eller driften af sådanne hjemmesider.

23. Kontoophør og -suspenderin

    1. Hvis vi har mistanke om svigagtig aktivitet, kan MegaCasino suspendere din konto, med eller uden varsel, efter eget og ubetinget skøn. MegaCasino  kan efter eget skøn eller nogen anden grund beslutte at lukke din konto. Hvis vi gør dette, vil du blive behørigt underrettet og vores handlinger forklaret før suspendering af kontoen. Du kan opsige din konto til hver en tid, uanset årsag, ved at maile til MegaCasino  på support@MegaCasino.com . MegaCasino  er ikke ansvarlig over for dig eller nogen tredjepart for nogen krav eller skader, der opstår ud af enhver af førnævnte ved opsigelse eller suspension af kontoen.

24. Meddelelser

    1. Enhver meddelelse vi giver til dig, vil blive sendt til den e-mail-adresse, du angav, da du tilmeldte din konto. Det er dit eget ansvar at holde din e-mail-adresse opdateret og aktiv. Enhver meddelelse du sender til os vil blive sendt til support@MegaCasino.com , medmindre andet er angivet heri, sådanne meddelelser eller anden kommunikation anses modtaget (a) på den leverede dato, hvis der sendes via e-mail, (b) fem hverdage efter at være sendt, hvis der sendes med anbefalet eller certificeret post. Hver af parterne hertil skal være berettiget til at angive en anden adresse ved at give meddelelse som nævnt ovenfor til den anden part.
    2. Hvis du har mistanke om eller bemærker en uregelmæssighed på din konto af nogen art, skal du underrette vores kundesupport og stoppe med at spille, indtil problemet er håndteret og bekræftet som værende løst. Hvis du fortsætter med at spille, inden problemet er løst, er vi ikke ansvarlige for yderligere tab, og ingen penge vil blive refunderet med tilbagevirkende kraft.

25. Gældende lovgivning

    1. Enhver uenighed der opstår vedrørende eller i forbindelse med denne aftale vil fortolkningen, gennemførelsen, præstationen, eller parterne og deres forhold bestemmes og afgøres udelukkende i overensstemmelse med lovene i Danmark, og de ansvarlige domstole i Danmark har .

26. Ansvarsfraskrivelse

    1. Under ingen omstændigheder vil MegaCasino være ansvarlig over for dig eller nogen tredjepart for enhver kontrakt, erstatningsret, uagtsomhed eller på anden måde, for tab eller skade som følge af eller på nogen måde er forbundet med din eller tredjemand, hverken direkte eller indirekte, hændelige, særlige eller eksemplariske skader (herunder men ikke kun skader, driftstab [herunder tab af eller undladelse af at modtage forventede gevinster], driftsafbrydelser, tab af forretningsoplysninger eller andet tab), der udspringer af eller i forbindelse med brug af softwaren og / eller MegaCasino  tjeneste (i det følgende benævnt "MegaCasino  Tjeneste"), uanset om MegaCasino  har været underrettet om muligheden for sådanne skader.
    2. En sådan begrænsning af ansvar gælder, uanset om de skader, der opstår fra, men ikke udelukkende, brug eller misbrug af og afhængighed af MegaCasino Tjeneste, fra manglende evne til at bruge MegaCasino ’s tjenester, fra en sådan begrænsning af ansvar gælder, uanset om de skader, der opstår af, men ikke udelukkende, brug eller misbrug af og afhængighed af MegaCasino ’s tjeneste, fra manglende evne til at bruge MegaCasino ’s tjeneste, fra enhver manglende forenelighed mellem software og brugersoftware eller -hardware, eller nogen skader forårsaget af, eller som følge af softwaren, eller fra afbrydelse, udelukkelse, eller ophør af MegaCasino  Tjeneste (herunder sådanne skader afholdt af tredjeparter), eller ophør af brugerkonto, i størst muligt omfang tilladt ved lov.

27. Kompensation/Godtgørelse

    1. Du accepterer at skadesløs holde og friholde MegaCasino fra og over for ethvert krav fra tredjemand, som følge af eller på nogen måde relateret til dit brug af MegaCasino ’stjenester, herunder ethvert ansvar eller udgifter i forbindelse med alle krav, tab, skadeserstatning (faktiske og indirekte), sagsanlæg, domme, sagsomkostninger og advokatsalærer af enhver art. I et sådant tilfælde vil MegaCasino  give dig en meddelelse om sådanne krav, retssag eller handling.

28. Hele aftalen, ændringer og rettelser

    1. Denne aftale udgør hele aftalen mellem parterne med hensyn til indholdet, der er findes heri, og erstatter alle tidligere og samtidige aftaler, forslag og meddelelser, skriftlige eller mundtlige mellem ejerne af hjemmesiden, og dig. MegaCasino kan ændre eller rette denne aftale eller indføre nye betingelser til enhver tid uden varsel med øjeblikkelig virkning efter at være blevet offentliggjort på hjemmesiden. Det er dit eget ansvar at gennemse denne aftale og ændringer hertil hver gang du spiller. Hvis en ændring er uacceptabel for dig, har du ret til at opsige denne aftale. Enhver brug af hjemmesiden af dig efter en sådan offentliggørelse på hjemmesiden betragtes som accept fra din side af sådanne ændringer, rettelser eller nye betingelser.

29. Uafhængighed

    1. Såfremt en bestemmelse i denne aftale er fundet eller erklæret ugyldig, eller ikke kan håndhæves af en domstol eller anden kompetent myndighed, der har jurisdiktion, vil en sådan konstatering eller erklæring ikke berøre gyldigheden af nogen anden bestemmelse heri, og denne aftale skal derefter fortsætte i fuld kraft og effekt.

30. Forbudte Metoder

    1. Det er ikke tilladt at benytte Forbudte Metoder, og det er et brud på vores brugsvilkår. Vi tager alle rimelige skridt for at forebygge og påvise Forbudte Metoder og identificere alle involverede, relevante spillere, hvis dette sker. I tilfælde af ovenstående er vi ikke ansvarlige for tab eller skader, som Du pådrager dig som et resultat af nogen former for anvendelse af Forbudte Metoder, og det er udelukkende vores afgørelse, hvilke foranstaltninger vi tager i forbindelse med brugen af Forbudte Metoder.
    2. Du accepterer, at Du ikke deltager i eller har forbindelse til nogen former for Forbudte Metoder.
    3. Hvis vi har rimelige grunde til at tro, at Du har deltaget i eller har forbindelse til nogen former for anvendelse af Forbudte Metoder (som enten opdages af os eller af vores spillepartnere og andre leverandører), bedrageri, snyd og aftalt spil, som anvendes i spillebranchen (herunder men ikke begrænset til "Wonging", "Modsatte væddemål", "Perfect Pair", Korttælling, Dragon Tiger "Suited Tie" Korttælling eller andre former for korttællingsteknikker), eller
    4. hvis Du har placeret indsatser og/eller spillet på online spil hos en anden spiludbyder, og Du er mistænkt for (som et resultat af denne form for spil) tilsvarende Forbudte Metoder hos disse andre spiludbydere eller anden upassende aktivitet.
    5. Vi forbeholder os retten til, i forbindelse med Din konto (og/eller andre konti, som Du har hos en virksomhed, der er en del af Operator Group), at tilbageholde hele eller dele af den saldo og/eller tilbageværende indbetalinger, udbetalinger, bonusser og gevinster, som er påvirket af eller kan tillægges en eller flere af disse handlinger. De rettigheder, der er fastlagt i denne paragraf, påvirker ikke de øvrige rettigheder (herunder sædvaneretlige rettigheder), som vi har i henhold til brugerrettighederne eller på anden måde har i forhold til Dig.

31. Uafsluttede spil

    1. Hvis du mister internetforbindelsen, eller et spil bliver afbrudt, inden det er afsluttet, (for eksempel i forbindelse med en særlige indstilling i spillemaskinen, eller under en hånd i enkelt spiller-jackpot, kan du afslutte spillet ved at logge på og åbne de relevante spil igen. Hvis du ikke gør dette inden for 14 dage, bliver spillet lukket, og du får ikke dine indsatser tilbage, samtidig med at mulige gevinster bliver annulleret.
    2. Hvis spillet ikke kan gennemføres på grund af en fejl i vores spillesystem, forlænger vi perioden for at logge ind igen og afslutte spillet, som nævnt i 32.1, til 30 dage. Hvis vi ikke får løst problemet inden for 30 dage, får du alle dine indsatser tilbage.

32. Generelt

    1. Hvis beløbet på din konto ikke stemmer overens med det, som du forventer, når du har foretaget en transaktion, bedes du kontakte kundeservice, inden du foretager indsatser, så vi kan undersøge og rette problemet.
    2. Hvis der af en eller anden årsag er en fejl i systemet (f.eks. spil, der udbetaler for meget på grund af en fejl, eller der tilføjes beløb til din bankroll, som ikke stemmer overens med tilbud/regler), forbeholder vi os retten til at rette sådanne fejl, så økonomiske tab dækkes ind. I tilfælde af at du ligeledes mener, at der er en fejl i systemet, som har gjort, at du har mistet penge, bedes du kontakte os, så vi kan undersøge det, og hvis du har fået for lidt udbetalt/krediteret, retter vi selvfølgelig fejlen i din favør.
    3. Beløb bliver altid opgivet i danske kroner. Hvis din casino-konto er i en anden valuta, blive det tilsvarende beløb i valuta føjet til din konto.
    4. Vi forbeholder os retten til til enhver tid at annullere kampagner og bonustilbud uden forudgående varsel. Sådanne annulleringer påvirker ikke gevinster, der allerede er indfriet.
    5. Indfrielse af VIP-point er kun muligt for brugere, som har gennemført mindst én indbetaling på deres spillerkonto.
    6. Indfrielse af VIP-point er kun muligt for kunder, der er registreret inden 19/03/2017.
    7. Misbrug af vores systemer/politikker (for eksempel alle former for snyd for at opnå fordele af kampagner/tilbud, misbrug af software for at opnå midler, tilbageveksling af midler, efter at disse er brugt, aftalt spil med andre for at får fordel af tilbud, indbetaling for at få fordel af tilbud uden pligt til gennemspilning og hævning uden at satse dine egne midler) bliver anset som en overtrædelse af kontakten, og derfor kan konsekvensen blive, at din konto bliver lukket, eller at du ikke længere kan deltage i kommende kampagner/tilbud, og vi kan fjerner fortjenester, som blev opnået i forbindelse med overtrædelse af kontrakten. I alvorlige tilfælde kan vi også melde dig til de relevante myndigheder.
    8. Hvis du ønsker at hæve dine tilgængelige midler, men har en aktiv bonus, så kan du gøre dette, hvis du ikke er begyndt at anvende dine bonusmidler, og hvis du er villig til at opgive din bonus. Hvis du startede med at bruge din bonus, kan du stadig anmode om at den annulleres for at udbetale, men det maksimale beløb, du kan udbetale, er det beløb, som du indbetalte. For at kunne foretage denne udbetaling skal du kontakte kundeservice.
Back to top