Ansvarligt spil og spillerbeskyttelse

Ansvarligt spil og spillerbeskyttelse

Mega Casino sigter efter at give spillere en sjov og underholdende spilleatmosfære, med en bred vifte af kampagner og spil. Vi ønsker, at vores spillere hygger sig, men vi forstår, at spil kan blive et problem for et mindre antal spillere. Vi ønsker ikke spillere med spilleproblemer spiller hos os, og betragter det som vores pligt at beskytte dem. Det er også vigtigt for os, at vi beskytter dig, spilleren, i form af din kontosikkerhed og sørge for at du ved, hvordan man forhindrer uautoriseret adgang til din konto. Vi har derfor skrevet denne side, for at lade nuværende og potentielle brugere kende til vores politik om ansvarligt spil, og tilbyde nogle tips om hvordan man kan holde sine oplysninger og konto sikker.

Husk:

Gambling er en form for underholdning, der er til for at skabe glæde. Det er ikke en måde at tjene hurtige penge på. Du bør undgå at jagte dine tab. Tjek dine indbetalinger regelmæssigt i medlemsområdet for at sikre, at du er klar over, hvor mange penge du bruger. Hvis du finder dig selv i at bruge penge beregnet til andre formål, så som at betale husleje og regninger, kan du overveje at implementere en indbetalingsgrænse eller selvudelukkelse på din konto. Hvis du har spørgsmål eller problemer, bedes du Klik her for at se hvordan man kontakter vores kundeservice personale, som er tilgængelig hele døgnet.

Hvis du er bekymret over din spilleadfærd, skal du klikke her for at tage en Klik her for at tage en selvevaluerings test.

Mindreårige og gambling

Vi anbefaler, at forældre installerer filtrerings programmer på deres computer for at blokere visse programmer og websites. Dette giver dig mulighed for at kontrollere de programmer dine børn kan se og bruge.

Vores anbefalede filtrerings programmer er: Cyber Patrol, GamBlock og Net Nanny.

Vil vi anbefale dig at tage følgende forholdsregler:

  • Børn skal ikke efterlades uden opsyn foran en computer.
  • Når de når den rette alder, skal dine børn undervises i, hvad spil er og hvordan det kan påvirke dem, hvis det ikke er kontrolleret.
  • På grund af det emotionelle aspekt det kan have at spille, fraråder vi at lade dine børn se eller høre dig, mens du spiller nogen af vores spil.
  • Hvis der er børn der har adgang til din computer, anbefaler vi at du ikke benytter check-boksen for at huske din adgangskode.
  • Lad ikke børn få adgang til dit kreditkort eller andre betalingsoplysninger.
  • En anden profil, der kun indeholder relevante software og hjemmeside adgang kan oprettes på din computer for børn. Forældre der spiller vores spil, kan derefter bruge en anden profil.
  • Forældre bør uddanne sig om farerne ved at mindreårige gambler og handle derefter.

Vores regler om mindreårige og gambling:

Vi tillader ikke spillere under 18 år at gamble på nogen af vores produkter. Dette er udtrykkeligt angivet i vores vilkår og betingelser. Enhver spiller under 18 år, der registrerer en konto, vil få deres konto lukket omgående. Bevis for ID forlanges af alle spillere og fødselsdato kontrolleres for at sikre, at ingen mindreårige spillere har registreret en forkert fødselsdato for at spille.

Spilmisbrug - Forebyggende foranstaltninger

Adskillige hjælpemidler er tilgængelige for dig hvis du har brug for hjælp til at styre din gambling. Der er også nogle fantastiske virksomheder, hvis formål er at oplyse og hjælpe folk, som har svært ved at kontrollere deres forbrug på gambling.
BeGambleaware
GamCare
Gamblers Anonymous

Implementering af indskudsloft

Du har mulighed for at begrænse dit daglige, ugentlige og månedlige indskud til et hvilket som helst beløb. Vores indskudsgrænse funktion er designet til at give dig fuld kontrol over hvor meget du bruger på gambling. Du skal blot logge ind på din konto, gå til PERSONLIGE INDSTILLINGER i venstre menu og vælge INDSKUDSGRÆNSER. Du kan nemt lave en daglig/ugentlig eller månedlig grænse. Klik her for at se hvordan du kan kontakte kundesupport for at få mere information om indskudsgrænser. Af sikkerhedsmæssige årsager kan du blive bedt om at sende din forespørgsel via email.

Spillebegrænsning

Hvis du har brug for en pause fra ## brandName ##, kan du gøre det med det samme.
Du kan anvende en spilbegrænser under afsnittet SPILLE BEGRÆNSNING i PERSONLIGE INDSTILLINGER. Der er 3 muligheder: Afkøling (i 24 timer, 48 timer eller 7 dage), Midlertidig suspendering (30, 60 eller 90 dage) eller selvudelukkelse. Sæt dig ind i hver enkelt begrænsningsindstilling, inden du forpligter dig til en. Uanset hvilken mulighed du vælger, vil du altid kunne logge ind på din konto i løbet af din restriktionstid, men du vil ikke være i stand til at foretage indskud eller vædde rigtige penge. Efter du har valgt din begrænsning og har trykket på indsend, sørger vi for, at du ikke kan deltage i yderligere spil eller foretage indskud før den valgte periode er udløbet. Inden for 24 timer vil du blive fjernet fra alle vores markedsføringsdatabaser.
Hvis du vælger indstillingerne 'Afkøling' eller 'Midlertidig suspendering træder begrænsningerne i kraft på denne konto og påvirker ikke andre eksisterende konti på vores licens. Ved valg af begrænsningen selvudelukkelse bliver alle registrede konti som du har på vores licens påvirket.

Selvudelukkelse

Hvis du beslutter dig for at begrænse din konto midlertidigt eller permanent kan du gøre dette med det samme ved at logge ind på din konto og åbne sektionen SPILLE BEGRÆNSNING under PERSONLIGE INDSTILLINGER. Klik her for at se, hvordan du kontakter kundesupport for at få mere information om selvudelukkelse. Af sikkerhedsmæssige grunde kan du blive bedt om at sende din forespørgsel via e-mail.
Hvis din konto er lukket på grund af gambling afhængighed, vil din email adresse straks blive afmeldt, din konto vil blive begrænset og du kan ikke registrere nye konti.

Vi kontakter proaktivt spillere, der viser tegn på gambling afhængighed

Hvis en af vores medarbejdere ser tegn, der tyder på, at en spiller kan have et gambling problem bliver han kontaktet og gjort opmærksom på vores ansvarlige Spillepolitik. Som led i træningsprocessen af alle nye medarbejdere, undervises de i hvad man skal kigge efter i spillernes spilaktivitet for at få øje på potentiel problematisk adfærd. De er også uddannet i kommunikationsteknikker, der anvendes, når de taler i telefon eller chatter med spillere, der siger, at de har et gambling problem. Spillere vil blive informeret om muligheden for at implementere indskudsgrænser på deres konto, hvis de ønsker at begrænse deres udgifter til en vis mængde for at selvudelukke sig selv.

Alternativt er nedenstående organisationer også tilgængelige til råds:

Gamblers Anonymous
National Council on Problem Gambling
GamCare
Helping Hand/IGC
Gambling Therapy Helpline

Ansvarlig markedsføring

Alt salgsfremmende indhold er skrevet med det formål at uddanne dig på, hvordan vores kampagner virker. Bonus Betingelser og vilkår er klart på alle sprog, markedsføringsbeskeder er skrevet på en klar og ikke-vildledende måde.

Vores markedsføringskampagner og website design:

  • Må ikke tiltrække mindreårige
  • Må ikke overdrive odds for at vinde
  • Fokuserer på online-spil som underholdning
  • Vil aldrig foreslå, at spil er en måde at løse finansielle problemer på.

Samarbejde med de nationale databaser, som sporer spillere med problemer

Hvor teknologien er tilgængelig, vil vores loginproces være tilknyttet en national database, der sporer spillere med problemer (f.eks ROFUS i Danmark). Hvis en spiller er registreret som en spiller med problemer, vil deres registrering hos vores kasino automatisk blive afvist. Hvis din konto er blevet lukket på grund af problemer med spil, opfordrer vi dig til at registrere på ROFUS registret, for selvudelukkede personer, drevet af Spillemyndighederne. Klik her for at besøge ROFUS hjemmesiden.

Hvis en spiller, der allerede er registreret i kasinoet vælger at registrere sig på databasen over registrerede spillere med problemer, vil de ikke længere kunne logge ind på vores kasino.

Mulighed for at afmelde dig fra salgsfremmende mailinglister

Du kan nemt afmelde dig vores mailingliste ved at bruge den direkte forbindelse i vores kampagne e-mails. Du kan også kontakte Kundeservice, som straks vil sørge for at din anmodning træder i kraft. Af sikkerhedsmæssige årsager, kan du blive bedt om at sende din forespørgsel via e-mail fra den adresse, der er registreret på din konto.

Spillere, der har deres konti lukket på grund af problemer med spil vil automatisk blive afmeldt.

For spørgsmål vedrørende vores Ansvarlig Spilpolitik, Klik her for at se hvordan du kan kontakte vores Kundeserviceteam.

Uautoriseret konto adgang: Sådan forhindres det og sådan spotter du det

Der er rigtig meget at nyde her på dit yndlings online kasino, og mens du kan være sikker på, at vi gør alt vi kan for at holde din spiloplevelse her sikker, er der et par ting, du kan gøre for at gøre det endnu mere sikkert.

Her er et par enkle, men effektive måder, hvorpå du kan forhindre uautoriseret adgang til din konto:

  • Giv aldrig andre dit brugernavn eller password
  • Lad 'Husk adgangskode' boksen være umarkeret
  • Sørg altid for at du har logget ud, når du er færdig med at spille
  • Giv aldrig andre dit e-mail brugernavn eller password
  • Lad 'Husk adgangskode' boksen for din e-mail konto være umarkeret
  • Sørg altid for at du er logget ud af din e-mail konto, når du er færdig
  • Vær ekstra på vagt på ovenstående, når du bruger en delt computer

Her er et par ting at holde øje med, hvis du tror, nogen har adgang til din konto:

  • Spillekonto: notér dine beløb, når du logger ind og ud og rapporter eventuelle uoverensstemmelser
  • Spilhistorik: hold styr på de spil du har spillet (du kan få en oversigt over spillede spil hver session ved at kontakte support)
  • Kasserer: sørg for at alle transaktioner er foretaget af dig
  • Kvitteringer: holde øje med transaktionskvitteringer i din e-mail indbakke, når du ved, at du ikke har spillet

Hvis du har mistanke om at andre har haft adgang til din konto, bør du kontakte support straks.

Ved at have disse punkter i tankerne, sikrer det dig, at du kan fortsætte med at nyde at spille de spil du elsker, i et trygt og sikkert miljø.