Almindelige Spørgsmål

Licens & Sikkerhed

Bonusser & Kampagner

Indbetaling / Udbetaling

Konto teknik

  • Er Mega Casino DK et sikkert sted at spille?

    Mega Casino DK anbefales stærkt, ikke kun takket være populariteten af vores spil, men også for den sikkerhed vi tilbyder vores spillere. Hele spillesystemet og interne procedurer er fuldt certificeret i overensstemmelse med alle de nødvendige betingelser, der er anført under licensvilkårene

  • Hvor sikre er mine personlige oplysninger hos Mega Casino DK?

    Mega Casino DK går langt for at garantere, at dine personlige og økonomiske oplysninger forbliver 100 % sikre og fortrolige. Vi anvender branchens almindelige sikkerhedsprotokoller (Forbindelsen til denne hjemmeside er krypteret, og benytter det godkendte TLS 1.2 (en stærk protokol), ECDHE_RSA med X25519 (en stærk nøgle), og AES_128_GCM (en stærk kode) (128-bit, SSL datakrypteringsteknologi) for at sikre, at alle transaktioner herunder indbetalinger og hævninger gennemføres på en helt sikker måde. Denne teknologi beskytter dig mod at få dine oplysninger opsnappet af andre end Mega Casino DK, når de sendes mellem dig og Mega Casino DK.

  • På hvilke platforme er Mega Casino DK til rådighed?

    Du vil være i stand til at spille dine yndlingsspil via en lang række platforme. Vores software er tilgængelig på PC, tablet og smartphones.

  • Hvilke spiludbydere er tilgængelige hos Mega Casino DK?

    Mega Casino DK tilbyder spil fra udbyderne Amaya, NextGen, Green Valley Games og mange flere, så du finder garanteret noget du kan lide!

  • Hvordan opkræver jeg min gratis bonus?

    Tillykke! Hvis du har modtaget en eksklusiv gratis bonus, er du kun øjeblikke væk fra at nyde din gave. Åbn venligst Kassereren, naviger til bonussektionen, indtast den relevante kuponkode og klik på knappen Send. Bonussen er derefter din!

  • Hvordan opkræver jeg min indbetalingsbonus?

    Vi tilbyder et stort udvalg af indbetalingsbonusser. Samtidig med at du indbetaler, indtaster du blot koden i BONUSKODE boksen og nyder dine ekstra midler!

  • På hvilke spil kan jeg spille med min bonus?

    Medmindre andet er angivet, har alle bonusser "Standard Omsætningskrav", hvilket betyder at du kan placere indsatser på Spilleautomater og Skrabespil. Det er vigtigt at bemærke, at de berettigede spil kan variere fra et tilbud til et andet, så vi anbefaler at du gennemgår vores Bonuspolitik ved at klikke her, for at undgå forvirring.

  • Hvilken slags tilbud har I hos Mega Casino DK?

    Ud over vores generøse Velkomstpakke, kan du også nyde en række udbytterige tilbud såsom gratis spin, reload bonusser, eksklusive kampagner, specielle konkurrencer, Dagens Deal, nye spil tilbud, og en hel række andre fordele takket være vores VIP-program! Når du bekræfter din e-mail-adresse ved tilmelding, vil du her få oplysninger om alle vores tilbud. Du kan også bogmærke Kampagnesiden, for at have alle vores tilbud lige ved hånden

  • Hvor kan jeg tjekke omsætningskravene for min bonus?

    Du kan holde styr på omsætningskravene for din bonus, ved at gå til Kasserer og derefter navigere til bonussektionen. Det er vigtigt at bemærke, at omsætningskravet kan variere for hvert tilbud til et andet, så vi anbefaler at du gennemgår vores Bonuspolitik ved at klikke her for at undgå forvirring.

  • Har I et loyalitetsprogram hos Mega Casino DK?

    Ja vi har! Vi belønner konstant vores spillere med et utroligt VIP-program, hvor du vil nyde fordelene ved at fastholde din spilletid hos Mega Casino DK. Se blot hvad der venter på dig: Klik her

  • Hvilke metoder kan jeg bruge til at sætte penge ind på min konto?

    Når du er klar til at spille for rigtige penge, vil du opdage, at indbetaling hos Mega Casino DK ikke kunne være nemmere. Vi accepterer alle større betalingsmetoder, herunder kredit-/betalingskort, Neteller, Skrill og mange andre e-betalingsmuligheder. Du kan finde alle metoderne til rådighed for dit land i Indbetalings sektionen hos Kassereren. Tilgængelighed afhænger af dit land

  • Jeg har netop anmodet om en udbetaling. Er jeg nødt til at sende nogen dokumentation?

    Som del af vores sikkerhedsprocedure, kræver vi standard bekræftelsesdokumenter ved kundernes første udbetalingsanmodning. Hvis dine midler returneres via bankoverførsel eller din udbetaling er generelle gevinster over det beløb, du har indbetalt, beder vi dig om at levere os følgende:

    1. Husholdsregning ikke ældre end 6 måneder
    2. Kopi af forsiden af dit kreditkort (af sikkerhedsmæssige årsager skal du sørge for at dække de 8 midterste tal på forsiden af dit kreditkort til)
    3. ID Bevis (Pas/Kørekort etc.)
    4. Hvis du udbetaler til en e-Wallet-konto, bedes du give os dit kontonummer/e-mail-adresse knyttet til kontoen.
    Vi gennemgår dokumenterne så hurtigt som muligt, som regel indenfor 12 timer. Det kan vare længere, hvis ekstra bekræftelse er nødvendig, så hvis du ikke har hørt fra os indenfor 48 timer, bedes du kontakte kundeservice.

  • Hvor lang tid vil det tage at modtage min udbetaling?

    Our Lightning Withdrawals means you'll get your cash within 24 hours, subject to providing any information we require in accordance with our terms and conditions.
    For en komplet tidsplan over, hvornår du skal forvente at se dine penge på din konto, kan du besøge Udbetalingssektionen hos Kassereren.

  • Jeg modtog fejlmeddelelsen: Du kan ikke udbetale samtidig med at have aktive bonusser, kontakt venligst kundeservice for at løse dette problem. Hvad burde jeg gøre?

    Hvis du har en aktiv bonus på din spillekonto, er du forpligtet til først at opfylde bonuskravene, før du kan anmode om udbetaling. For nemheds skyld kan du holde styr på dine bonuskrav fremskridt i bonussektionen hos Kassereren. Når bonuskravene er opfyldt, vil du være i stand til at fortsætte med din udbetalingsanmodning.

  • Kan jeg sætte grænser for mit spil på Mega Casino DK?

    Ja du kan. Vi sætter en ære i at yde et sikkert miljø for dit spil. Du kan indstille dine indbetalingsgrænser under personlige indstillinger hos kassereren. Du kan også indstille andre grænser for din spillekonto, såsom begrænsning af adgang til spillekontoen for bestemte tidsperioder. Disse kan findes inden for sektionen Konto Begrænsninger. Tjek venligst vores Ansvarligt spil side for flere detaljer.

  • Hvordan ved jeg, om der er nogen gebyrer for overførsler hos Mega Casino DK?

    I givet fald vil et gebyr være tydeligt vist i forbindelse med enhver indbetalings-/udbetalings proces.

  • Jeg har glemt mit kodeord. Hvad burde jeg gøre?

    Af sikkerhedsmæssige årsager, registrerer vi ikke din adgangskode. Du bliver nødt til at klikke på "Glemt dit kodeord?", som du vil finde lige under boksen, som beder om din adgangskode. Du vil derefter blive bedt om at besvare det "hemmelige spørgsmål", som du forelægges ved registrering. Du vil modtage en besked som siger: "Din adgangskode er nu ændret". Du kan nu logge ind på kasinoet. Endnu en e-mail vil blive sendt til din registrerede e-mail-adresse, der bekræfter din nye adgangskode.

  • Hvordan kan jeg bekræfte min konto?

    Ved registrering vil vi sende en velkomst e-mail til din kontos registrerede e-mail-adresse. I denne e-mail, vil du finde et link, hvor du vil være i stand til at bekræfte din konto. Bekræftelse af din konto sikrer, at du vil modtage vores e-mails, så du kan holde dig ajour og informeret om alle vores nye kampagner og spil!

  • Mit spil sidder fast. Hvordan kan jeg lukke Mega Casino DK?

    Hvis dit spil fryser fast midt under en indsats, anbefaler vi, at du lukker software ved hjælp af Jobliste (Activity Monitor til Mac). Du skal blot klikke samtidigt på CTRL + ALT + DEL for at åbne listen over funktioner og derefter vælge Start Jobliste. På den måde vil dit spil genoptages, når du logger ind på kasinoet igen.

  • Mens jeg loggede ind, fik jeg fejlmeddelelsen "Spiller allerede tilsluttet"

    Hvis du ikke kan logge ind på download-versionen af Mega Casino DK, har du muligvis ikke logget korrekt ud af den direkte spilbare version. Kontroller, at du logger ud korrekt fra den direkte spilbare version, ved at klikke på Log ud knappen.

  • Under forsøget på at åbne Kassereren modtog jeg en fejlmeddelelse "Din browser bruger en pop-up blocker. For at fortsætte med at spille, skal du aktivere pop-ups for denne side".

    For at konfigurere pop-up blocker fra Internet Explorer, skal du følge disse trin:

    1. Klik på Start, peg på Alle Programmer, og klik derefter på Internet Explorer.
    2. I menuen Funktioner skal du klikke på Internetindstillinger.
    3. Klik på fanen Privatliv, og vælg Bloker pop-ups afkrydsningsfeltet for at deaktivere Blokering af pop-ups.
    4. Klik på Anvend, og derefter på OK.

    For at konfigurere pop-up blocker i Google Chrome, skal du følge disse trin:
    1. Klik på Chrome menuen på browserens værktøjslinje.
    2. Vælg Indstillinger.
    3. Klik på Vis avancerede indstillinger.
    4. I Privatlivssektionen, klik på knappen Indstillinger for indhold.
    5. Under Pop-ups skal du vælge Tillad at alle websteder viser pop-ups.
    6. Klik på Anvend og OK. Genstart derefter din browser.